Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

Γέροντος Ἐφραίμ Φιλοθεΐτου (Ἀριζόνας): «Ἐκεῖνοι ποῦ ὁμιλοῦν πληθωρικά περί ἀγάπης νοθεύουν τό περιεχόμενό της γιά νά περιπτυχθοῦν ὅλους τους αἱρετικούς ὅλων τῶν ἀποχρώσεων»




«Ἐκενοι πο μιλον πληθωρικά περί γάπης νοθεύουν τό περιεχόμενό της γιά νά περιπτυχθον λους τους αρετικούς λων τν ποχρώσεων»

Γέροντος φραίμ Φιλοθεΐτου (ριζόνας)
(ποσπάσματα πό τόν νθρονιστηριον λόγον το Γέροντος, 1974)

* κκλησία το Χριστο εναι Καθολική μέ τήν ννοιαν, τι κατέχει λο τό πλήρωμα τς ληθείας καί τς χάριτος διά τόν φωτισμόν καί τήν πολύτρωσιν το κόσμου καί πί πλέον εναι Καθολική μέ τήν ννοιαν τι «δυνάμει» τείνει, χι νά κατακτήση, λλά νά γιάση τόν κόσμον. Κεφαλή τς κκλησίας Χριστός καί μες μέλη κ μέρους συνδεόμενοι διά τς κοινς πίστεως «ν τ συνδέσμω τς γάπης».

* σο περισσότερο γιάζομε καθένας τόν αυτόν μας, τόσο περισσότερο γιαζεταί τό σμα τς κκλησίας καί κατά τόν νθρώπινο χαρακτήρα της, διότι κατά τόν θεον τς χαρακτήρα εναι τόσον γία σον καί Θεάνθρωπος ησος. στορία τς κκλησίας εναι στορία γνος ξαγιασμο τν πιστν της.

* λοι σοι πιστεύουν ληθινά, γαπον ν ληθεία σοι δέν πιστεύουν ληθινά γαπον ν ποκρίσει. μες ς ρθόδοξοι Χριστιανοί γαπομε λους καί πιθυμομε νά ρθουν σέ πίγνωση τς ληθείας. τσι μς δίδαξε « Θεός τς γάπης» τσι ναπαύεται συνείδησίς μας. Δέν χθραινόμεθα πρός τούς νθρώπους ξ ατίας τς αρέσεως τς πιστίας τν, λλά καί δέν θά γαπήσωμεν ποτέ τήν πιστίαν τήν αρεσιν χάριν τν νθρώπων, διότι θά ποξενωθομε πό τόν Θεόν.

* Θεός διοχετεύει τή δύναμη τς γάπης Του, ταν προσκυνται «ν Πνεύματι καί ληθεία».

* κενοι πο μιλον πληθωρικά περί γάπης νοθεύουν τό περιεχόμενό της γιά νά περιπτυχθον λους τους αρετικούς λων τν ποχρώσεων. Εναι τόσο ψεύτικη ατή γάπη σο καί τά ψεύτικα λουλούδια....

* Λέγουν νά νωθομε ο ρθόδοξοι μέ τούς Ρωμαιοκαθολικούς καί ν συνέχεια μέ τούς Προτεστάντας καί μέ λες τίς γνωστές καί γνωστες αρέσεις πο πενόησε Διάβολος ν νόματι το Χριστιανισμο. Καί φο νωθον λοι ο Χριστιανοί νεξαιρέτως μεταξύ τν, κατόπιν νά νωθον καί μέ τούς Μωαμεθανούς, τούς ουδαίους, κατ' πέκτασι μέ τούς Βουδδιστς, Βραχμανιστς, Σιντοϊστς καί μέ λες γενικά τίς θρησκεες τς φηλίου.

Ατή παναιρετική λχημεία πιχειρεται διά το λεγομένου Παγκοσμίου Συμβουλίου κκλησιν. ρος νομίζομε τι δέν νταποκρίνεται στήν πραγματικότητα. Πρόκειται περί Παγκοσμίου Συμβουλίου θελοθρησκειν.

μοναδικός θεός ποιος θά διεκδικήση κε φόρον λατρείας θά εναι κπεσν ωσφόρος, ποος διά το πεσταλμένου το μεταξύ τν νθρώπων ντιχρίστου θά πιχείρηση νά ποκαταστήση τήν πίστη καί τή λατρεία στόν ληθινό Θεό.

Γιά τόν Οκουμενισμό δέν πάρχει προσωπικός Θεός, τελείως παράδεκτο εναι γιά τούς συνεπες οκουμενιστς τό δόγμα το Τριαδικο Θεο.

Εναι γνωστό τι σατανοκίνητος Σιωνισμός συντονίζει δύο πίβουλες νέργειες ντός καί κτός της κκλησίας πο ποβλέπουν σέ να καί μοναδικό σκοπό στήν λωση το φρουρίου πο λέγεται ρθοδοξία.

Παπικοί, Προτεστάνται, Χιλιασταί, Μασνοι, νωτικοί, Οκουμενισταί, καί κάθε λλη «ρίζα πικρίας», λοι ατοί «μίαν γνώμην χουσι, καί τήν δύναμιν καί τήν ξουσίαν ατν τ Θηρίω διδόασιν. Οτοι μετά το ρνίου πολεμήσουσι, καί τό ρνίον νικήσει ατούς, τι Κύριος κυρίων στι καί Βασιλεύς βασιλέων, καί ο μετ' ατο κλητοί καί κλεκτοί καί πιστοί» (ποκ. 17, 13).

* Φρονομεν τι ρθοδοξία δέν χει καμμία θέση νάμεσα σ' ατό τό συνονθύλευμα τν πλανν καί τν αρέσεων. Ατό τό δόλιο «οκουμενικό» κατασκεύασμα δέν ποσκοπε στήν ναζήτηση τς ληθείας, λλά κατά τόν π. Χαράλαμπον Βασιλόπουλον: «Εναι να νακάτεμα φανισμο τς λήθειας. Εναι μία προσπάθεια χι νά βρον τήν λήθεια ο πλανεμένοι, λλά νά τήν χάσουν καί κενοι πο τήν χουν, κενοι δηλαδή πο πιστεύουν στήν Μία, γία, Καθολική καί ποστολική κκλησία».

«Μή πλανώμεθα. Μεταξύ ρθοδοξίας καί τεροδοξίας χάσμα μέγα στηρικται»

μή πιστεύων κατά τήν παράδοσιν τς κκλησίας πιστος στιν
___________________________________

Πηγή: Γνώρισε τό μεγαλεο της ρθοδοξίας. γιογραφικές καί πατερικές μαρτυρίες κδόσεις "ρθόδοξος Κυψέλη", Θεσσαλονίκη.

Πηγή μας: