Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ, Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ



Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ

ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ,
ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΤΗ ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΣΕ ΥΠΗΡΕΤΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ.

Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΙΑΣΜΑΤΑ, ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ.

ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΕΝΤΕΧΝΑ ΚΑΛΛΩΠΙΣΘΕΙ, ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑΜΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ, ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ.

Δυστυχώς το κατασκεύασμα του Οικουμενισμού προωθείται μέσα στο σχέδιο της πολτοποίησης όλων των θρησκειών, και της εγκαθίδρυσης της Πανθρησκείας, η οποία θα επινοήσει νέα λειτουργικά σύμβολα, όπως αστέρι αντί σταυρού, ψευτο-ευαγγέλια κλπ, και θα γίνει η επίσημη θρησκεία στα χρόνια του Αντιχρίστου.

  

  
Ο άγιος γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης (+1994):

«Τα λύνουν όλα με την λογική και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Το ευρωπαϊκό πνεύμα νομίζει ότι και τα πνευματικά θέματα μπορούν να μπουν στην Κοινή Αγορά!

Μαζεύονται και συνεδριάζουν και κάνουν συζητήσεις ατέλειωτες για πράγματα πού δεν χωράει συζήτηση, που ούτε οι Άγιοι Πατέρες συζήτησαν εδώ και τόσα χρόνια. Όλες αυτές οι ενέργειες είναι του πονηρού, για να ζαλίζουν και να σκανδαλίζουν τους πιστούς και να τους σπρώχνουν άλλους στην αίρεση και άλλους σε σχίσματα, και να κερδίζει έδαφος ο διάβολος. Πα, πα... βασανίζουν και μπερδεύουν τον κόσμο αυτοί οι άνθρωποι!...



...Μερικοί από τους Ορθοδόξους πού έχουν ελαφρότητα και θέλουν να κάνουν προβολή, «Ιεραποστολή», συγκαλούν συνέδρια με ετεροδόξους, για να γίνεται ντόρος και νομίζουν ότι θα προβάλουν έτσι την Ορθοδοξία, με το να γίνουν δηλαδή ταραμοσαλάτα με τους κακοδόξους.

Αρχίζουν μετά οι υπέρ-ζηλωτές και πιάνουν το άλλο άκρο· λένε και βλασφημίες για τα Μυστήρια των Νεο-ημερολογιτών κλπ, και κατασκανδαλίζουν ψυχές πού έχουν ευλάβεια και ορθόδοξη ευαισθησία. Οι ετερόδοξοι από την άλλη έρχονται στα συνέδρια, κάνουν τον δάσκαλο, παίρνουν ότι καλό υλικό πνευματικό βρίσκουν στους Ορθοδόξους, το περνάνε από το δικό τους εργαστήρι, βάζουν δικό τους χρώμα και φίρμα και το παρουσιάζουν σαν πρωτότυπο. Και ο παράξενος σημερινός κόσμος από κάτι τέτοια παράξενα συγκινείται, και καταστρέφεται μετά πνευματικά.

Ο Κύριος όμως, όταν θα πρέπει, θα παρουσίασει τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγορίους Παλαμάδες, που θα συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, για να ομολογήσουν την Ορθόδοξη πίστη και να στερεώσουν την Παράδοση, και να δώσουν χαρά μεγάλη στην Μητέρα μας Εκκλησία.

Εάν ζούσαμε πατερικά, θα είχαμε όλοι πνευματική υγεία, την οποία θα ζήλευαν και όλοι οι ετερόδοξοι, και θα άφηναν τις αρρωστημένες τους πλάνες και θα σώζονταν δίχως κήρυγμα. Τώρα δεν συγκινούνται από την αγία μας πατερική παράδοση, γιατί θέλουν να δουν και την πατερική μας συνέχεια, την πραγματική μας συγγένεια με τους Αγίους μας.

Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους, και στερηθούν και σ' αυτήν τη ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή τις περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού». 
   
(ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ)
ΣΟΥΡΩΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - 1998, τ. Α΄ σελ. 210, 348.

Πηγή μας:

Κατά τον αείμνηστον Αρχιμ. Σπυρίδωνα Μπιλάλη: Ο Οικουμενισμός, η μεγαλυτέρα αίρεσις του εικοστού αιώνος, κηρύττουσα τον δογματικόν και θρησκευτικόν συγκρητισμόν και τείνουσα εις εν είδος πανθρησκείας δια της εξισώσεως των χριστιανικών ομολογιών και θρησκειών, αποτελεί την πλέον θανάσιμον απειλήν δια την Ορθοδοξίαν...

Αρχιμ. Σπυρίδωνος Μπιλάλη, «Ορθοδοξία και Παπισμός», Τομ. Α' σελίς 377, Αθήναι 1969). Οικουμενισμός , Ορθοδοξία και Παπισμός

Πηγή μας:




Γέροντας Εφραίμ Κατουνακιώτης

Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΚΑΘΑΡΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ*

Μαρτυρία π. φραίμ Κατουνακιώτη στόν καθηγητή κ. Δημ. Τσελεγγίδη

Στή συνέχεια, θά π κάτι, τό ποο χει νά κάνει μέ προσωπική κατάθεση. Συνδεόμουνα πί δεκαετίες μέ τόν π. φραίμ τόν Κατουνακιώτη, το ποίου τό θος καί τό φρόνημα εναι γνωσμένα. Εναι γνωσμένο, πίσης, τι εχε κι ατός «πνευματική τηλεόραση». σον φορ μένα, πολλές φορές πήγαινα μέ τήν πρόθεση, νά θέσω κάποια ρωτήματα πολύ συγκεκριμένα, μέ μία ξιολογική σειρά, καί χρησιμοποιώντας τό δικό μου λεξιλόγιο. Καί ταν πήγαινα κοντά του, χωρίς νά το θέσω κν τήν ρώτηση, μο παντοσε μέ ατήν τή διαδοχή τν ρωτημάτων πού εχα καί μέ τό λεξιλόγιό μου. Τό λέω, ς προσωπική πείρα. Δέν ποτελε κάτι καινοφανές. Ατό συνέβαινε καί μέ πολλούς λλους.

Κάποτε, λοιπόν, νεαρός τότε καθηγητής στή Θεολογική, μιλμε τώρα πρίν πό τριάντα χρόνια, το επα τό ξς. πειδή καί στή Θεολογική Σχολή, διαίτερα τς Θεσσαλονίκης, τό κλμα το Οκουμενισμο νθε, εχα κάποια ντονα προβλήματα καί ρωτήματα, πειδή βλεπα νά κπροσωπεται πό σεβαστούς, κατά τά λλα, καθηγητές. Φυσικά, τόσο συνείδησή μου σο καί ο γνώσεις μου ντιδροσαν μέν, θελα μως, πέρα πό τήν πιστημονική μου θέση, νά χω καί τήν χαρισματική πάντηση, πργμα τό ποο κανα καί σέ πάρα πολλά λλα θέματα.

Τόν ρώτησα, λοιπόν, πί το συγκεκριμένου, μήπως μπορε νά μο πε τί πργμα εναι Οκουμενισμός. Μο πήντησε περίφραστα καί χωρίς καμμία δυσκολία: «Ατήν τήν ρώτηση, παιδί μου, μο τήν χει κάνει κι νας κόμη νωρίτερα πό σένα. γώ, δ πέρα πάνω, βρίσκομαι σαράντα χρόνια στά βράχια. χω ξεχάσει καί τά λληνικά μου»- σημειωτέον τελείωσε σχολαρχεο - «λλά μ’ ατό τό θέμα δέν χω σχοληθε. Γι’ ατό, πειδή πρεπε νά τό παντήσω, φο δέχτηκα ρώτημα καί δέν εχα καμμία γνώμη πάνω στό θέμα, πγα στό κελλί μου καί προσευχήθηκα καί ρώτησα τόν Χριστό νά μέ πληροφορήσει τί εναι Οκουμενισμός. Πρα τήν πάντησή του, ποία εναι, τι Οκουμενισμός χει πνεμα πονηρίας καί κυριαρχεται πό κάθαρτα πνεύματα». Καί τόν ρώτησα, πς κριβς πιστοποιήθηκε ατό. Μο πάντησε, πώς «μετά τήν προσευχή γέμισε τό κελλί μου πό φόρητη δυσωδία, ποία μο φερνε σφυξία στήν ψυχή, δέν μποροσα νά ναπνεύσω πνευματικά». Τόν ρώτησα, ν ατό ταν να κτακτο γεγονός γι’ ατόν ν τσι το παντ Χριστός σέ νάλογες περιπτώσεις, καί μέ βεβαίωσε, τι «σέ λες τίς περιπτώσεις, πού εναι μπλεγμένες μέ μάγια, μέ κάθαρτα πνεύματα, ατή εναι κατάσταση, στήν ποία μέ εσάγει. Μερικές φορές πάρχει καί λεκτική πάντηση, λλά στήν προκειμένη περίπτωση, ατή ταν πάντηση καί χω πόλυτη τή βε­βαιότητα, τι Οκουμενισμός δέν χει τό Πνεμα τό γιο, λλά τό πνεμα τό κάθαρτο».

Ατό πού λέγω ατή τή στιγμή, θά μποροσε νά πε κανείς, νδεχομένως, τι χει χαρακτρα ντυπώσεων. Σς πληροφορ, τι χάρηκα πάρα πολύ, πειδή ατό, πού επε σέ μένα προσωπικά, τό εδα καταγραμμένο καί πό τήν ελαβ συνοδεία του, πού δημοσίευσε ναν τιμητικό Τόμο γύρω πό τό πρόσωπό του, τήν πνευματικότητά του καί τά λόγια του. Πιστοποιεται λοιπόν καί πό κε, λλά γώ τό διεσταύρωσα καί μέ λλους ξιόπιστους θεολόγους, ο ποοι συνέβη νά τό κούσουν προσωπικά. Δέν τό χω πε δημοσί μέχρι τώρα, λλά τό φεραν τσι τά πράγματα, πού μέ ναγκάζουν νά τό π. Βεβαίως, ατό παιξε ποφασιστικό ρόλο στή στάση μου πέναντι στόν Οκουμενισμό. γώ, βεβαίως, ς καθηγητής, ς πιστήμων, φείλω σέ κάθε περίπτωση νά τό νακρίνω τό θέμα μέ πιστημονικά κριτήρια καί νά τεκμηριώνω τήν ποψή μου πιστημονικά καί ατό κάνω καί στά μαθήματά μου, βμα πρός βμα. μως θεωρ πώς κατάθεση ατή εναι σημαντική, γιατί γίνεται μέ τρόπο χαρισματικό πό ναν νθρωπο, ποος δέν γνωρίζει κάτι γύρω πό ατό τό πρόβλημα, δέν χει διαβάσει, δέν χει κούσει, λλά καταθέτει τήν μεση πνευματική μπειρία του. Νομίζω τι μιλον δ τά δια τά πράγματα.

* πό τό βιβλίο «“γία καί Μεγάλη Σύνοδος τς ρθοδόξου κκλησίας”. Μία Σύνοδος μέ λλειμμα συνοδικότητας καί ρθόδοξης ατοσυνειδησίας», σελίδες 80, διαστ. 17x24 κ., κδοση «Συνάξεως ρθοδόξων Ρωμην “Φώτης Κόντογλου”», Τρίκαλα, Μάρτιος 2016. Τό βιβλίο ατό ποτελε τήν πομαγνητοφωνημένη μορφή τς τρίωρης κπομπς - συνομιλίας το διευθυντο το ραδιοφωνικο σταθμο τς Πειραϊκς κκλησίας κ. Λυκούργου Μαρκούδη μέ τόν καθηγητή κ. Δημήτριο Τσελεγγίδη.

Περιοδικό Παρακαταθήκη
Μάρτιος - Απρίλιος 2016

Πηγή μας:

Οικουμενισμός: Νεώτερες εξελίξεις από την ‘Σύνοδο’ της Κρήτης μέχρι σήμερα:

Μακαριστός πατήρ Σεραφείμ Ρόουζ: Οι Ορθόδοξοι πρέπει ν’ αποφύγουν τον φανατισμό και σεκταρισμό...