Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών: Διακήρυξη για την Μασονία



ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ  ΚΑΙ  ΜΟΝΑΧΩΝ


ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ



τυπη σύναξη ρθοδόξων Κληρικν καί Μοναχν, ζώντας τήν τραγικότητα τς ποχς μας καί παρακολουθώντας μέ γωνία καί προσ­ευχή τίς κοινωνικοπολι­τικές ξελίξεις στόν κόσμο καί στή Χώρα μας, κατά τήν συνάντησή μας στίς 11 κτωβρίου 2012 στόν ερό ναό το γίου Νι­κολάου Πειραις, συζητήσαμε τό πάντα πίκαιρο πρόβλημα τς Μασο­νίας (Τεκτονισμο), μέ εσηγητάς τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολί­την  Πει­ραις κ.κ. Σεραφείμ καί τόν αδεσιμολογιώτατον Πρωτοπρεσβύτε­ρον π.  Γεώργιον Μεταλληνόν. μόθυμα δέ πεφασίσθη σύνταξη καί κοινοποίηση ες τόν Λαόν μας τς Διακηρύξεως ατς γιά τή Μασονία, μέ σκοπό τήν νημέρωση το ρθοδόξου Ποιμνίου καί παράλληλα τήν ποβολή υϊκς κκλήσεως πρός τήν Σεβαστή εραρχία μας,  νά γηθ το γνος γιά τήν ντιμετώπιση τν προβλημάτων, πού δημιουργε νανεωμένη δράση τς σκοτεινς ατς ργανώ­σεως στήν ποχή μας. Διακήρυξη ατή μπορε νά θεωρηθε συνέχεια τς «­μολογίας Πίστεως κατά το Οκουμενισμο»,  τήν ποία συντάξαμε καί κυκλοφορήσαμε τό 2009, φ σον μάλιστα πάρχει γενετική καί στοχοθεσιακή σχέση μεταξύ  Οκουμενισμο καί Μασονίας.
 
*   *   *   *   *
χοντας τήν ελογία νά γεννηθομε λληνες καί νά ναγεννηθο­με διά το Μυστηρίου το γίου Βαπτίσματος ες τούς κόλπους τς Μις, γίας, Καθολικς καί ποστολικς κκλησίας, δηλαδή τς ρθοδοξίας τν Προφητν, ποστόλων καί Πατέρων λων τν αώνων, καί γνωρί­ζοντας τόν φθοροποιό και θνοκτόνο ρόλο τς Μασονίας στή Χώρα μας, διακηρύττουμε:



1. Μία
πό τίς πλάνες, πού γέννησε Διάβολος γιά τήν καταπολέμη­ση καί καταστροφή το ργου το Κυρίου μας ησο Χριστο καί τήν παρακώλυση καί ματαίωση τς ν Χριστ σωτηρίας το νθρώπου καί το κόσμου, εναι Μασονία Τεκτονισμός, πού λειτουργε καί δραστηριοποιεται στήν κοινωνία μας, μέ τήν κάλυψη μάλιστα καί προστασία τν Νόμων το Κράτους. Διότι Μασονία λειτουργε στήν λλάδα ς «δρυμα», ναγνωρισμένο πό τήν Πολιτεία μέ τό ΠΔ τς 21-1-1927,  τό ΒΔ πό 19-7-1948 καί τό ΒΔ πό 23-12-1955. τσι δραστηριοποιεται νενόχλητα στήν κοινωνία μας, γιά τήν προώθηση καί κπλήρωση τν σκοπν της.


2.
χει πανειλημμένα καί διά πολλν ποδειχθε, τι Μασονία εναι ργάνωση, πού λειτουργε μυστικά καί συνωμοτικά, σέ συνεργασία μέ λες τίς παραφυάδες της[1], μέ βασικό στόχο τήν λωση τς κοινωνίας καί τήν πολιτική καί πολιτιστική σοπέδωση τν λαν τς γς.


3.
πιδιωκόμενη λωση καί τς λληνικς κοινωνίας πό τή Μασονία, ρχισε μέ τήν δρυση τς πρώτης Στος στήν «καθ’ μς νατολήν» στή Σμύρνη τό 1745 καί τήν ξάπλωση τν Στον στήν Κωνσταντινούπολη (1748), τήν δρα τς Ρωμαίικης (λληνορθόδοξης)  θναρχίας (Οκουμενικο Πατριαρχείου)[2]. 

διείσδυση τς Μασονίας στήν ρθόδοξη νατολή, ενοούμενη πό τό ερωπαϊκό πολιτιστικό κλίμα τς Μικρασίας καί τήν κοσμοπολίτικη πληθυσμιακή σύνθεσή της, βαινε παράλληλα μέ τήν ποδυνάμωση τς χριστιανικς Πίστεως καί ρθοδόξου Παραδόσεως. Στά τέλη το  18ου  αώνα πεξετάθη δρυση Στον καί στόν μητροπολιτικό λληνικό χρο (θήνα, Ζαγορά, μπελάκια, ωάννινα καί τά όνια Νησιά). Τεκτονισμός στηριζόμενος κυρίως στό στικό στοιχεο, κινήθηκε καί κινεται στό χρο τν λογίων, τν μπόρων, τν χόντων κοινωνική πιρροή καί τν πολιτικν.


4. Γίνεται λοιπόν
ντιληπτό, τι Τεκτονισμός εναι μβόλιμο μέ­γεθος στήν λληνορθόδοξη κοινωνία καί παρασιτε στό σμα της, μέ συνέπειες δυνηρές γιά τήν συνοχή καί τήν ταυτότητά της[3]. Διότι Τεκτονισμός εναι τοκετός ξένων δίνων, πού μεταφυτεύθηκε στό χρο μας καί μένει τελείως ξένος πρός τήν ταυτότητα το Γένους / θνους μας καί τόν πολιτισμό μας, καί στήν οσία του μή συμβατός μέ ατήν. Γι ατό παρουσία καί δραστηριοποίησή του στήν λληνική κοινωνία κατεργά­ζεται τόν δεολογικό διαμελισμό τς λληνικς κοινωνίας, φ σον ­ναπτύσσεται ς θανατηφόρο καρκίνωμα στό θνικό μας σμα. Ατό ε­ναι συνειδητό στήν ερύτερη λαϊκή μας βάση, πως φαίνεται στόν πα­ξιωτικό γιά κάποιον χαρακτηρισμό, τι συμπεριφέρεται «σάν μασνος»!


5. Στά τελευτα
α χρόνια χει νισχυθε καί ντατικοποιηθε δράση τς Μασο­νίας, λόγω τς παθολογίας καί ρευστότητας τς πολιτικοκοινω­νικς καταστάσεως τς Χώρας μας. Καί μόνο στόν Πειραι, τό πρτο λιμάνι τς Χώρας μας, μαρτυρεται λειτουργία δεκαπέντε τεκτονικν Στον. Βιώνουμε, τσι, μία πέλαση τς μασονικς παρατάξεως, μετά πό μία περίοδο κάμψεως τς δραστηριότητάς της.


6.
Μασονία συγκαλύπτει καί ρνεται τόν θρησκευτικό της χαρακτήρα, ποος μως νήκει στήν οσία της. ρνηση μως ατή τν Τεκτόνων προσκρούει στή δια­φωνία τν δίων τν κειμένων τους, πως Καταστατικός Χάρτης καί Γενικός Κανονισμός τς Στος, λλά καί τν κατά καιρούς διακηρύξεων γνωστν Τεκτόνων.  Σημαντικό μως εναι τι χαρακτήρας το Τεκτονισμο ς θρησκείας εναι γνωστός ες τό ρθόδοξο Πλήρωμα καί τήν Πνευματική του γεσία, διακηρύσσεται δέ διά­κοπα, σέ κάθε εκαιρία γιά τό ξεσκέπασμα τς Μασονίας καί τήν προφύλαξη το ρθοδόξου Ποιμνίου. δη πρώτη  κτενής ναίρεση τς Μασονίας στό χρο μας, πό τόν γιορείτη μοναχό γάπιο Κολλυβά Παπαντωνάτο[4], ντιμετωπίζει τή Μασο­νία ς θρησκεία ναιρετική τς ρθοδοξίας καί γενικά το Χριστιανισμο. « φραγμασονική πίστις -διαβάζουμε κε- εναι πλέα σεβεστέρα καί πλέα πιβλα­βεστέρα ες τό νθρώπινον γένος πό σας σεβείας στάθησαν πό τήν ρχήν το αἰῶ­νος ως τς σήμερον». Καταλήγει δέ στό συμπέρασμα, τι Τεκτονισμός εναι ντι­χριστιανισμός καί πλήρης νατροπή το Χριστιανισμο.


7. Τόν θρησκευτικό χαρακτήρα το
Τεκτονισμο δέχθη Διορθόδο­ξος πιτροπή (γιον ρος, 1930), λλά καί Καθηγηταί τς Θεολογικς Σχολς το Πανεπιστημίου θηνν τό 1933, τήν γνωμοδότηση τν ποίων υοθέτησε ερά Σύνοδος τς κκλησίας τς λλάδος[5] τό διο τος, πού νανεώθηκε μέ τίς ποφάσεις της τό 1968, τό 1972 καί τό 1996, καί  σέ εδικά φυλλάδια «Πρός τόν Λαό» τό 1982 καί τό 1996.


8.
πό τά δια τά κείμενα τς Μασονίας ποδεικνύεται, τι ποδέχε­ται καί πι­στεύει σέ θεότητα,  πού καλεται Μέγας ρχιτέκτων το Σύμ­παντος (Μ.Α.Τ.Σ.).  ­χει μάλιστα, τελετές, ντίστοιχες μέ κενες τς κ­κλησίας («μυστήρια» π.χ. γάμο, βωμούς, ναούς, λατρεία, σύμβολα, γκαί­νια ναο, κηδεία) μέ εδικό τελετουργικό τυπικό. Στά Μασονικά κείμενα Μ.Α.Τ.Σ. δηλώνεται μέ τά νόματα: ωσφόρος, Διάβολος, Σατανάς, Βεελζεβούλ, Βελίαλ, Μπαφομέτ, Δαίμονας κ.λπ.  μολογία λοιπόν, τς διας τς Μασονίας γιά τόν θρησκευτικό χαρακτήρα της εναι σαφής[6]. Στό Σύνταγμα τς Μεγάλης Στος τς λλάδος (20.12.1949) δηλώνεται ρητά: « λευθεροτεκτονισμός πιστεύει ες τήν παρξιν το Θεο πό τήν πωνυμίαν Μέγας ρχιτέκτων το Σύμπαντος».  Στή Μασονική δέ γκυκλοπαιδεία το Ν. Χ. Λάσκαρη, κδιδόμενη μέ τήν δεια τς Μεγάλης Στος τς λλάδος, καί στό λμμα «Θρησκεία καί Τεκτονι­σμός», διαβάζουμε: « τεκτονική θρησκεία δέν κάνει διακρίσεις. Δέχεται ες τούς φιλόξενους κόλπους της νδρας παντός δόγματος, οδέν δέ πολύ­τως θρη­σκευτικόν δόγμα ενοε ποδοκιμάζει... θρησκεία το Τεκτονι­σμο εναι γενική θρησκεία τς φύσεως καί τς πρωταρχικς ποκαλύ­ψεως -τς κληροδοτηθείσης μν πό ρχαίου τινός καί πατριαρ­χικο ερατείου- ν τ ποί λοι ο νθρωποι δύνανται νά συνυπάρξουν». προ­κάλυπτος εναι δηλαδή συγκρητισμός καί εδωλολατρικός χαρακτήρας τς Μασονίας, λλά καί ντιχριστιανικός της χαρακτήρας, κάτι πού φαίνεται καί πό τήν διεκδίκηση παγκοσμιό­τητος, πού ντιστρατεύεται στήν καθο­λικότητα καί οκουμενικότητα τς Χριστιανικς Πίστεως καί κκλησίας. Ατό πο­γραμμίζεται στήν στορι­κή πόφαση τς κκλησίας τς λλάδος τό 1933, κατά τήν ποία Τεκτονισμός «δέν εναι πλ τις φιλανθρωπική νωσις φιλοσοφική σχολή, λλ ποτελε μυσταγωγικόν σύστημα, περ πομιμνήσκει τάς παλαιάς θνικάς μυστη­ριακάς θρησκείας λατρείας. ποδεδειγμένως τυγχάνει θρησκεία μυστηριακή, λως διάφο­ρος ... καί ξένη τς χριστιανικς θρησκείας... Ζητοσα νά συμπεριλάβ ... ες τούς κόλπους ατς λόκληρον τήν νθρωπότητα... νυψο αυτήν ες εδος περθρησκείας». Καί μακαριστός ρχιμανδρίτης π. πιφάνιος Θεοδωρόπουλος, φωτισμένος πνευματικός καί πιφανής θεολόγος, πισημαίνει τι Τεκτονισμός «φιλοδοξε νά ποβ θρησκεία πάσης τς νθρωπότητος... νά ποβ μία περθρησκεία»[7]. Κατά τήν δήλωση το Σεβασμιωτάτου Μητρο­πολίτου Πειραις κ. Σεραφείμ, Μασονία εναι «ποκρυφιστική παγανι­στική λατρεία, πολέμιος τς μωμήτου Πίστεως τς ρθοδόξου Καθολικς κκλησίας». Εναι δηλαδή σαφς ντιχριστιανική καί εδω­λολατρική θρη­σκεία καί πίστη. Ο Μασόνοι, κατά τόν διο Μητροπολίτη, εναι «σατανολάτρες καί ω­σφοριστές, παδοί τς θρησκείας το ντιχρίστου»[8]. Διαπιστώνεται, πίσης, τι ο Μα­σόνοι, τουλάχιστον στίς ψηλότερες βα­θμίδες τους, εναι σατανολάτρες, προσευχό­μενοι στόν ωσφόρο, ς Μπαφομέτ, πως νομάζουν τόν τραγόμορφο θεό τους.  ξ  λλου εναι ναντίρρητες καί ο σχέσεις τους μέ τή Μαγεία. καλός γνώστης τς Μασονίας P. Naudon μς πληροφορε, τι ρισμένα τυπικά... βαλαν κριβς σάν σκοπό τους τήν «σκηση τς μαγείας, πού  μπαίνει στήν πηρεσία το νθρώπου γιά τήν πενέργειά του πάνω στόν κόσμο»[9].


9.
σχυρισμός τς Μασονίας, τι δέν σχολεται μέ τήν πολιτική καί δέν ναμειγνύεται στίς πολιτικές ξελίξεις δέν εναι ληθής. θρησκευτικός χαρακτή­ρας το Τεκτονισμο, πού λειτουργε πεκτατικά καί οκουμενικά, συμπορεύεται μέ τήν νεργό συμμετοχή στίς διεθνες πολιτικές διαδικασίες. πολιτική δραστηριότητα ποβλέπει στήν σκη­ση πιρρος σέ πολιτικά πρόσωπα, γιά τή χειραγώγηση τν διεθνν πο­λιτικν ξελίξεων. Δέν εναι, λοιπόν, καθόλου να φιλανθρωπικό σωμα­τεο, πως διατείνονται, μέ σκοπό τήν πικράτηση τς θικς σ λο τόν κόσμο. Τό σκάνδαλο τς ταλικς Στος Ρ 2 τό 1981  ταν μία πό  τίς μεγαλύτερες ποδείξεις γιά τή σχέση τς Μασονίας μέ τίς πολιτικές ντριγκες[10].
 

10. Μέ τήν πολιτική δραστηριότητά της
Μασονία ποδεικνύεται ντιδημοκρατι­κή, φο πονομεύει τήν λειτουργία το δημοκρατικο πολιτεύματος καί τήν θνική σφάλεια σέ κρίσιμες μάλιστα περιόδους. Κατά τόν Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Πειραις κ. Σεραφείμ « Λέσχη Μπίλντερμπεργκ εναι περστοά ... να ασχιστο διευθυντήριο παγκοσμιο­ποιήσεως, πού περγάζεται τήν διάλυση το θνους - Κράτους καί τήν προώθηση στίς μάζες τς δέας τς ναγκαιότητος μις παγκόσμιας περ­κυβερνήσεως»[11].  Καταφάσκει, λοιπόν, τούς στόχους τς Παγκοσμιο­ποιή­σεως,  πού εναι σοπέδωση καί πολτοποίηση λων τν θνν τς γς. Διότι καί ο πολιτικοί στόχοι τς Μασονίας ναδεικνύονται σέ μιά παγ­κόσμια προοπτική. τεκτονική ταιρεία λλουμινάτοι προβάλλει προ­κάλυπτα καί ποστηρίζει τόν σχηματισμό τς  «παγκόσμιας κυβέρνη­σης», πως καί ο πολιτικοί γέτες, πού χουν διαίτερη σχέση μέ τή Λέ­σχη Μπίλντερμπεργκ. Παράλληλα Μασονία κπαιδεύει τά μέλη της «τσι στε νά ποκτον συνείδητα κρισία πάνω σέ σημαντικά θνικά θέματα»[12].


11.
ξ λλου, ο φρικτοί ρκοι πού δίνουν ο Μασόνοι κατά τίς μυήσεις τους ετελίζουν τό νθρώπινο πρόσωπο καί διχάζουν τήν κοινωνία, διότι γίνεται διάκριση μεταξύ τν «καθαρν» Μασόνων καί τν «βεβήλων», λων δηλαδή τν λλων νθρώπων, μέ συνέπεια τόν ποκλεισμό τν οκονομικά σθενν, τν γροτν, τν ργατν καί τν μαύρων πό τούς κόλπους της. λλά καί ο Τέκτονες χαμηλν βα­θμν γνοον τά ες τίς ψηλότερες βαθμίδες τεκταινόμενα. «Ο μύητοι ες τούς ­νωτέρους μασονικούς βαθμούς ποτελον τραγικά θύμα­τα πρωτοφανος πάτης...»[13].


12.   Ε
ναι, λοιπόν, ενόητο τι σχυρισμός τν λλήνων Τεκτόνων, τι παραμέ­νουν πιστοί ρθόδοξοι Χριστιανοί ποδεικνύει, τι γνοον τόν Χριστιανισμό στό σύ­νολό του τι μς ξαπατον. Ατό δέ, διότι δέν φανερώνουν τήν ληθινή ταυτότητά τους. Γι ατό σχύει πολύτως καί πάντοτε τό σύμπτωτο καί συμβίβαστο τς ­διότητας το τέκτονος καί το (ρθοδόξου)  Χριστιανο.  Ατό εναι διαπίστωση ­λων τν ρθο­δόξων, πού χουν σχοληθε συστηματικά μέ τή Μασονία. Μασονι­σμός, συγκαταλέγοντας καί τόν Χριστό μεταξύ τν «μυστν» του,  πιδιώκει τήν πα­γίδευση τν Χριστιανν, προσπαθώντας νά  δημιουργή­σει τήν ντύπωση, φυσικά στούς θεμελιώτους στήν χριστιανική πίστη,  τι στούς κόλπους του σώζεται Χρι­στός τν γίων μας. Ατό μως πού πιτυγχάνει εναι κακοποίηση καί το ρχη­γο τς πίστεώς μας, μέ τήν ρνηση τς μοναδικότητας καί ποκλειστικότητάς του στή σωτηρία το νθρώπου καί το κόσμου (Πράξ. 4,12).  Κατά τόν είμνηστο Μη­τρο­πολί­τη λευθερουπόλεως κυρόν μβρόσιον, « μύησις ες τόν Μασονισμόν παντός ρ­θοδόξου Χριστιανο ποτελε ... ποκήρυξιν τς ρθοδόξου πίστεως καί προσχώρη­σιν ες λλην θρησκείαν».  λλά καί ερά Σύνοδος τς κκλησίας τς λλάδος τό 1933 διεκήρυξε, τι «δέον τά πιστά τς κκλησίας τέκνα, πως πέχωσι το Μα­σονισμο».


13. Στό σημε
ο μως ατό διαπράττονται γκληματικά λάθη πό τούς εράρχες κείνους, πού, δεχόμενοι διά τίς Μητροπόλεις τους δωρεές χρηματικές προσφορές ­πό μασονικές στοές, προάγουν καί νισχύουν τήν δράση τους. Τά εχαριστήρια γράμ­ματα τν Μητροπολιτν ατν δημοσιεύονται κατόπιν στά τεκτονικά περιοδικά καί γίνονται τσι καλύτερη διαφήμιση τς Μασονίας, καί ταυτόχρονα παραπλάνηση τν δυνάτων καί πληροφορήτων μελν το χριστεπωνύμου πληρώματος. ξ λ­λου, Πατριάρχες καί Πατριαρχεα πονέμουν συχνά παράσημα καί λλες διακρίσεις σέ γνωστούς πισήμους Μασόνους,  πως δέ πρξαν καί περιπτώσεις -ετυχς χι πολλές, λλά πολύ χαρακτηριστικές- τς εσόδου καί ντάξεως Πατριαρχν καί λλων εραρχν σέ Στοές. Ατό γίνεται γιά τήν ξασφάλιση, κατά τή γνώμη τους, ποστηρίξεως κ μέρους τς Μασονίας. Στήν οσία μως πρόκειται γιά προδοσία τς μωμήτου Πίστεώς μας καί ρνηση το Χριστο καί τς ρθοδοξίας, συγχρόνως δέ καί κπτωση πό τς ξίας το Κληρικο καί Ποιμένος το κκλησιαστικο σώματος.


14.
πάρχει μως καί κάτι κόμη χειρότερο. Δέν γίνονται ο πρέπουσες νέργειες γιά τήν διάψευση τν ναγραφομένων στά τεκτονικά περιοδικά ρθοδόξων Κληρι­κν ς μασόνων. Τί λλο μως πιτυγχάνει σιωπή ατή παρά νά πιβεβαιώνει  τούς σχυρισμούς τν Τεκτόνων; Καί ναί μέν Μασονία, διά τήν πρόκληση ντυ­πωσιασμο, ναφέρει εράρχες τς ρθοδόξου κκλησίας ς μέλη της, λλά μετά τόν θάνατό τους, πότε δέν εναι δυνατόν νά λάβουν κ τν συκοφαντουμένων τήν δέουσα πάντηση. Εναι μως δυνατόν –καί ναγκαον- ο κκλησίες, Κληρικοί τν ­ποίων παρουσιάζονται πό τήν Στοά ς τέκτονες, νά διαψεύδουν δημόσια καί ν­τονα τά μασονικά δημοσιεύματα, καί διά τήν ποκατάσταση τς μνήμης τν δθεν μα­σόνων Κληρικν, λλά καί διά τήν καθησύχαση τν ψυχν  τν πιστν καί τόν κ νέου τονισμό το συμβιβάστου τς διότητος το μασόνου μέ κείνην το ρθοδόξου πιστο.


15. Δι
ατό χαιρετίζουμε εγνωμόνως τήν σθεναρά στάση το Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραις κ. Σεραφείμ πέναντι στόν σχυρισμό τς Μασονίας, τι ξέ­χων λλην ερωμένος μυήθη προσφά­τως ες τόν 18ο  βαθμόν καί τι χουν νταχθε στούς κόλπους της κόμη τρες Κληρικοί. γιος Πειραις εθαρσς διεκήρυξε, τι θά ποβάλει μήνυση, γιά νά ποδειχθε, τι «κτός πό σατανολάτρες ο Μασόνοι εναι καί συκοφάνται τς ρθοδόξου κκλησίας», καί τι θά φέρει τό θέμα ες τήν εράν Σύνοδον τς εραρχίας.  Τό ποτέλεσμα ταν νά παντήσουν ο Μασόνοι, τι «καμαν λάθος»![14].


16. Ε
ναι, πίσης, λίαν τιμητικόν δι ατήν, τι ρθόδοξος  κκλη­σία στό λληνό­φωνο τμμά της, λαβε νωρίς θέση πέναντι στόν Τε­κτονισμό, πογραμμί­ζοντας τόν σκοτεινό ρόλο του καί τήν ντιχριστιανι­κότητά του.  πρώτη θεωρητική κατα­δίκη το Τεκτονισμο στό κλίμα το Οκουμενικο Πατριαρχείου, γινε σχεδόν σύγ­χρονα μέ τήν δρυση Στον στήν «καθ μς νατολήν». Μαρτυρία γιορειτικο χει­ρογράφου ναφέρει τήν κδοση συνοδικο  καταδικαστικο γράμματος κατά τς Μα­σονίας τό 1745[15]. πατριαρχικός πίσης φορισμός το 1793 (πατριάρ­χης Νεόφυ­τος Β΄) συμπεριελάμβανε «τούς Βολταίρους καί Φρανκμα­ζόνας καί Ροσσούς καί Σπι­νό­ζας»,  τούς πρωτεργάτες δηλαδή τς Γαλλι­κς παναστάσεως. παινομε πίσης τήν σεπτή εραρχία τς ν λλάδι κκλησίας διά τήν πανειλημμένως πίσημη κατα­δίκη τς Μασονίας (1933, 1968, 1972 καί 1996), ς καί ες τά «Πρός τόν Λαό» δημο­σιευόμενα κατά καιρούς (1984 καί 1996) κείμενά της, γιά τήν προφύλαξη το Ποιμνίου πό τή μασονική λύμη.  εράρχαι πίσης στό παρελθόν, πως ο πρ. Φλωρίνης Α­γουστνος καί λευθερουπόλεως μβρόσιος, κατεδίκασαν πανειλημμένως στούς λό­γους καί τά δημοσιεύματά τους τήν μασονική πλάνη, προφυλάσσοντας τό ρθόδοξο ποίμνιο πό τόν μασωνικό κίνδυνο. Τό παράδειγμα ατν κολουθον καί σήμερα πολλοί Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες μας, ο ποοι δέν παύουν μέ δηλώσεις, ρθρο­γραφία καί βιβλία τους νά διαφωτίζουν τό Ποίμνιο καί λόκληρο τόν ρθόδοξο κόσμο.


17. Πέρα
μως πό τήν συνεχή πληροφόρηση το ποιμνίου στίς νορίες μας εναι νάγκη νά διαμορφωθε ναγκαία ποιμαντική στήν ντιμετώπιση το Τεκτονισμο, λλά καί τν ρθοδόξων κείνων, πού παρασύρθηκαν πό τή Μασονία. Δέν πρέπει νά λησμονεται, τι προσευχή  εναι τό μεγαλύτερο καί στήν περίπτωση ατή πλο μας[16].  Εναι νάγκη μως νά παγορεύεται συμμετοχή ποδεδειγμένα  νεργν μασόνων στά Μυστήρια τς κκλησίας, χι μόνο στή Θεία Κοινωνία, λλά καί ς ναδόχων σέ βαπτίσεις.  πίσης, μόνιμη μέριμνα τν φημερίων  πρέπει νά εναι κατηχητική νημέρωση καί στήριξη τν οκογενειν κείνων, πού κάποιο μέλος τους νήκει σέ τεκτονική στοά, γιά τήν χριστιανική ντιμετώπισή τους.


18. Περισσότερο
μως δραστική πρέπει νά εναι στάση τς Ποιμαίνουσας κ­κλησίας πέναντι στούς Χριστιανούς κείνους, πού πιστεύουν τι παραμένουν ρθόδοξοι Χριστιανοί παρά τήν νταξή τους στή Μασονία. λοι ατοί εναι νάγκη νά νημερωθον καί νά κατηχηθον, λλά πολύ περισσότερο κενοι, πού κφράζουν τήν πιθυμία νά γκαταλείψουν τή Μασονία καί νά πιστρέψουν στή Μητέρα κκλη­σία. Καί ατοί εναι νάγκη νά κατηχηθον, διότι γκατάλειψη το κκλησιαστικο σώματος εναι καρπός πλημμελος ντάξεως σ’ ατό  καί γνοίας τς ρθοδόξου ληθείας. Ο γευστοι ρθοδόξου μπειρίας εκολα πέφτουν θύματα τν προση­λυτιστν λων τν αρέσεων καί τς Μασονίας. πιστροφή στήν κκλησία πρέπει νά γίνεται μέ πογραφή λιβέλλου, πως συμβαίνει μέ λους τούς ξ αρέσεων πιστρέφοντες. Πόσο μλλον, πού Τεκτονισμός δέν εναι μία «χριστιανική» αρεση, λλά παναίρεση καί σατανική θρησκεία. Μετά δέ τόν λίβελλο παιτεται παραίτητα ναμύρωση το πιστρέφοντος, ν εχε μυηθε ες ποιονδήποτε μασονικό βαθμό. πό τήν λλη πλευρά, ταν γίνει τεκμηριωμένα γνωστή εσοδος ρθοδόξου Κληρικο στή Μασονία, εναι πιταγή τς Συνοδικς παραδόσεώς μας  καθαίρεσή του, «να καί ο λοιποί φόβον χωσι» (Α΄ Τιμ. 5,20).


19. Στηρίζουμε
κθύμως τό Ψήφισμα, πού πέβαλε Σεβασμιώτατος Μητροπολί­της Πειραις κ. Σεραφείμ στή Σύνοδο τς εραρχίας (19.11.2012)[17] γιά μία νέα καταδίκη τς Μασονίας, πιτακτική σήμερα καί πιβαλλόμενη πό τή νέα θρασεα πίθεση τς Στος κατά τς κκλησίας, μέ τήν καταγγελία γιά δθεν προσχώρηση εραρχν σ’ ατήν. καταδίκη θά εναι καί νέα μολογία τς σεπτς εραρχίας μας διά τήν πουσία κάθε σχέσεως εραρχν μας μέ τόν Τεκτονισμό[18].


20. Ε
ναι, τέλος, χρέος τς Πολιτείας νάκληση τν περί τς Μασονίας διατα­γμάτων της καί διάλυση τν μασονικν Στον. πίσης εναι νάγκη διαλύσεως το  Τεκτονικο δρύματος, διότι μφανίζεται ς δρυμα, ν, κατά τόν γιον Πειραις, νομικά χει κφύγει τν σκοπν τς δρύσεώς του. Τεκτονισμός δέν εναι «γνωστή θρησκεία» (ρθρο 13,2 το λληνικο Συντάγματος), δέ δρυση το Τεκτονικο δρύματος εναι καρπός ψεύδους καί ξαπατήσεως τς Πολιτείας, τς Δικαιοσύνης καί τς Κοινωνίας[19].

Γιά τή Σύναξη Κληρικ
ν καί Μοναχν

ρχιμ. θανάσιος ναστασίου
Προηγούμενος
. Μ. Μεγ. Μετεώρου

ρχιμ. Σαράντης Σαράντος
φημέριος . Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου, μαρούσιον ττικς
 
ρχιμ. Γρηγόριος Χατζηνικολάου
Καθηγούμενος
. Μ. γίας Τριάδος, νω Γατζέας Βόλου

Γέρων Ε
στράτιος ερομόναχος
. Μ. Μεγίστης Λαύρας γ. ρους

Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός
μότιμος Καθηγητής Θεολογικς Σχολς Πανεπιστημίου θηνν

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης
μότιμος Καθηγητής Θεολογικς Σχολς Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
 



[1]. «
ποπρακτορεα τς πλάνης» ποκαλε εθαρσς Σεβασμιώτατος Μητροπο­λίτης Πειραις κ. Σεραφείμ τίς ργανώσεις Ρόταρυ, Λάϊονς, ΧΑΝ, ΧΕΝ, Προσκόπους, Ρόσιτερς (Μασονία θρησκεία το ντιχρίστου, κδ. ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ, θήνα 2012, σ. 56).

[2]. Διά τήν
γκατάσταση καί πορεία τς Μασονίας στήν ρθόδοξη νατολή βλ. Αγαπίου Κολυβα Παπαντωνάτου, νατροπή τς Φραγμασωνικς Πίστεως (1782), κ­δίδουν π. Γεώργιος Δ. Μεταλληνός  - Χαράλαμπος Α.  Μηνάογλου, Πρότυπες Θεσσα­λι­κές  κδόσεις,  Τρίκαλα - θήνα 2007, σ. 9 π. Κατά τόν καλό γνώστη τν πραγμάτων Στηβεν Ράνσιμαν, «ο δέες το Τεκτονισμο τόν ΙΘ΄ α. σαν χθρικές πρός τίς ρχαες  κκλησίες». Μέ τήν εσχώρηση μάλιστα καί μερικν λλήνων κκλησια­στικν στή Μασονία πιτεύχθηκε «ξασθένηση τς πιρρος τς ρθόδοξης κκλη­σίας».  (Βλ.  Στ.  Ράνσιμαν, Μεγάλη κκλησία ν αχμαλωσί, μετάφρ. Ν. Κ. Παπαρ­ρόδου, θήνα 1979, σ. 688).

[3]. Βλ.  π. Γ. Δ. Μεταλληνου, «
Τεκτονισμός στήν “καθ’ μς νατολήν”», στό βιβλίο το δίου, Μαρτυρίες γιά θέματα πνευματικά καί κοινωνικά,  κδ. «ρθόδοξος Κυψέλη», Θεσσαλονίκη 2010, σ. 53 π.

[4]. Βλ.  παραπάνω σημ. 2.

[5]. «Πρ
ξις περί Μασονίας» τς εραρχίας τς κκλησίας τς λλάδος.

[6]. Στό Μασονικό Περιοδικό «Πυθαγόρας-Γνώμων», 1935, σέ
ρθρο το θεωρητικο τς Στος Α. Πάικ (PIKE) διαβάζουμε: « λευθεροτεκτονισμός πιδιώκει τήν διάδοσιν μόνον το δικο του ‘πιστεύω’, καθ’ παγκόσμιος θρησκεία διδάσκεται πό τς φύσεως καί τς λογικς. Α Τεκτονικαί Στοαί δέν εναι Ναοί ουδαϊκοί Μουσουλμανικοί Χριστιανικοί. Τεκτονισμός παναλαμβάνει τάς θικάς ρχάς λων τν θρησκειν... πανθίζει ξ λων τν ‘πιστεύω’, τό καλόν...».  Πρβλ  Ν. Ψαρουδάκη,  Μασονία. χιδνα το Σιωνισμο, κδ. ρθόδοξο Μέτωπο, θήνα 1991, σ. 116/117.

[7].
ρχιμ. Επιφανιου Θεοδωροπουλου, Μασονία πό τό φς τς ληθείας, κδ. Πάτμος, θναι 1965, σ. 18. στόχος παραμένει  πάντα σαφής καί συγκεκριμένος: Εναι προώθηση το θρησκευτικο συγκρητισμο στά ρια το Οκουμενισμο  (διαχριστια­νικο καί διαθρησκειακο) μέ τήν παξίωση κάθε θρησκευτικς παραδόσεως καί τν δανικν.

[8]. «
νοικτή πιστολή πρός τό πατο Συμβούλιο το 33ου  τς «Μεγάλης Στος τς λλάδος», φημ. «ρθόδοξος Τύπος», 30.11.2012.

[9]. Paul Naudon,
λευθεροτεκτονισμός, μετάφρ. Γεωργίου Ζωγραφάκη, θήνα 1996, σ. 109/110.

[10].
Στοά, σέ συνεργασία μέ τή Μαφία καί τήν μερικανική CIA καί τήν Τράπεζα το Βατικανο συμμετεχε στήν νατροπή τς ταλικς Δημοκρατίας καί τήν παγωγή της στήν ξάρτηση πό τίς Η.Π.Α. Βλ.  Ν. Ψαρουδάκη, Μασονία. χιδνα..., π. π., σ. 90-98. Κ. Τσαρούχα, Μασονία στήν λλάδα, κδ. λληνικά Γράμματα, Θήνα 2004.

[11]. Βλ. 
ρθρο του στήν φημερίδα  «ρθόδοξος Τύπος», 1-5-2009.  Στό τεκτονικό περιοδικό λισσός, ούλιος 1956, σ. 66, διαβάζουμε τι « παγκόσμιος Κυβέρνησις κατέστη νάγκη».

[12]. Βλ.  Βασ.  Λαμπρόπουλου,  Τό μα
ρο Λεξικό τς Μασονίας, θήνα 2001, σ. 13.

[13]. Στό
διο, σ. 7 π.

[14]. Βλ. 
φημ. «ρθόδοξος Τύπος», φ. 139/2012, σ. 7.

[15]. Βλ.  Αγαπιου Κολυβα ..., 
π. π., σ.  12.

[16]. Πρβλ.  τήν ε
χή τς Λειτουργίας το Μ.  Βασιλείου: «... τούς πεπλανημένους  πανάγαγε καί σύναψον τ γί σου Καθολικ καί ποστολικ κκλησί».

[17]. Βλ.  στήν
φημερίδα «ρθόδοξος Τύπος» τς 30.11.2012 καί 7.12.2012. Πρβλ.  καί τό Ψήφισμα τς ργανωμένης πό τήν φημερίδα «Χριστιανική» στίς 29.11.2009 στόν Πειραι, πό τήν αγίδα τς . Μητροπόλεως Πειραις μερίδος μέ θέμα: «Μασονία καί Νέα Τάξη. Σχέσεις το Τεκτονισμο μέ τόν Χριστιανισμό, τήν Πολιτική καί τή Δημοκρατία». μιληταί σαν: Σεβασμ. Μητροπολίτης Πειραις κ. Σεραφείμ, πού πηύθυνε Χαιρετισμό, καί ο: π. Γεώργιος Μεταλληνός, κ. μμ. Μηλιαράκης, Πρόεδρος τς «Χριστιανικς Δημοκρατίας» καί δημοσιογράφος κ.  Κώστας Τσαρούχας.

[18].
μακαριστός ρχιεπίσκοπος κυρός Χριστόδουλος σέ να γκύκλιο κείμενό του μέ τόν τίτλο «Γιατί δέν μπορε νά εμαι μασνος» (1998)  γράφει: «ς λλην καί ρθόδοξος Χριστιανός δέν μπορε νά νήκω στήν Μασωνία».  Καί σημειώνει συμπερασματικά: « Μασωνία κατά τήν κκλησία μας, εναι σύστημα ντιχριστιανικόν καί πεπλανημένον, διά τοτο καί δέν συμβιβάζεται διότης το Χριστιανο μέ τήν διότητα το Μασώνου. Ο πιστοί φείλουν νά πέχουν τς Μασωνίας. Καί σοι παρεπλανήθησαν καλονται νά μετανοήσουν καί πανέλθουν στούς κόλπους τς ρθοδόξου κκλησίας μας». Καί κροτελεύτεια φράση το κειμένου: «ν γίνω μασνος, πρέπει νά παύσω νά εμαι ρθόδοξος καί λλην»!  Συνεπς οδέν πρόβλημα πάρχει, ν εραρχία μας, γιά μία ακόμη φορά, νανεώσει τίς παλαιότερες διακηρύξεις της γιά τή Μασονία.

Συμπερασματικά, δέν μπορε
νά τίθεται ρώτημα, ν Μασονισμός χει καταδικασθε πό τήν κκλησία μας. Διότι χει λεγχθε πανειλημμένα, καί μάλιστα ς συγκριτιστική πολιτικοθρησκευτική πολυεθνική ργάνωση, συμβίβαστη πρός τόν Χριιστιανισμό ς ρθοδοξία. Τόν πολιτικό του ρόλο σήμερα διεθνς πραγματοποιε Λέσχη Bilderberg, πού χει αχμαλωτίσει τήν πλειονότητα τν πολιτικν δυνάμεων το τόπου μας.

[19]. Τό Πολυμελές Πρωτοδικε
ο θηνν μέ τήν π ριθμ. 2060/6.12.1969 πόφασή του θεωρε τή Μασονία «μυστικήν ργάνωσιν γνωστον κατά τό περιεχόμενον, ο μόνον ες τούς πολλούς, λλά καί ες ατούς κόμη τούς τέκτονας»,  γι’ ατό καί κατεδίκασε τή  Μασονία.  Τό 1984  καί μετά πό πολλή ρθρογραφία καί προβληματισμούς ψηφίστηκε π τόν τότε πουργό Δικαιοσύνης Γ. Α. Μαγκάκη νόμος, μέ τόν ποο παγορεύεται ο Δικαστές νά εναι καί Μασόνοι. πουργός  καμε τήν δήλωση (λευθεροτυπία 29.2.1984) τι «σοβαρό  πειθαρχικό δίκημα (ποτελε συμμετοχή δικαστν σέ ργά­νωση, πού πιβάλλει τήν μυστικότητα» (πρβλ.  τόν Νόμο 1796/1968, ρθρο 40, § 7), ννοώντας προφανς τήν Μασονία.


Πηγή μας: